Soluții și servicii

Pharmec oferă soluții complete pentru informatizarea farmaciilor și a cabinetelor medicale: echipamente IT, componente, imprimante, calculatoare, laptopuri, case de marcat și imprimante fiscale, certificate digitale.

Pentru toate echipamentele puse la dispoziție prin rețeaua de reprezentanți naționali, Pharmec asigură sprijin IT profesionist printr-o gamă completă de servicii:

  • Diagnostic gratuit al situației existente în cabinet sau farmacie;
  • Consultanță în achiziția echipamentelor IT sau fiscale;
  • Mentenanță și service în funcționarea echipamentelor;
  • Suport online și telefonic prin Call Center.

Servicii specifice echipamentelor fiscale:

  • Programarea și fiscalizarea caselor de marcat cu structură închisă, integrabile sau nu într-o rețea, a terminalelor cu funcții de case de marcat electronice, a imprimantelor fiscale, a rețelelor de case de marcat conectate la calculator sau la o rețea de calculatoare;
  • Extragerea de informații și raportări atât din casa de marcat cât și din memoria fiscală a casei de marcat;
  • Întreținerea și mentenanța soluției fiscale, atât în perioada de garanție cât și de post-garanție;
  • Asigurarea componentelor și executarea operațiunilor de punere în funcțiune a casei de marcat în termenul legal de maximum 72 ore.