Gestiunea completă a drogheriilor

Activitatea din orice unitate sanitară se desfășoară atât de ușor cu Pharmec, încât orice drogherie își poate gestiona eficient fluxul de lucru zilnic: de la relația cu furnizorii și administrarea stocurilor și până la eliberarea de produse și adaptarea la condițiile impuse de piață sau de reglementările legislative.
 
Pentru a ușura gestionarea activității oricărei drogherii, Pharmec oferă aplicația simplificată și intuitivă, concentrată în jurul acelor aspecte esențiale în procesul de eliberare a produselor dintr-o drogherie, dar fără a pierde din vedere importanța elementelor de management și control necesare administratorului unității.
 
Printre beneficiile oferite de Pharmec Drogherie se numără:
  • Actualizarea rapidă, automata a aplicației, conform modificărilor legislative;
  • Optimizarea comenzilor privind achizitiile in functie de rulaj, de stocul minim și de stoc în zile de vânzări;
  • Controlul drogheriei în fiecare moment, prin gestiunea turelor și drepturi pentru angajați;
  • Rapoarte detaliate despre stocuri, furnizori, plăți și posibilitatea de a seta alerte pentru produsele cu termene reduse de expirare;
  • Vizualizarea direct din bon a informațiilor referitoare la produsele aflate la vânzare;
  • Exportul datelor necesare către contabilitate (NIR-uri, jurnal de cumpărări și intrări, contabilitate primară și registrul de casă);
  • Cele mai bune servicii de suport (online, telefonic sau fizic) și service în punctul de lucru din partea unei rețele naționale de consultanți specializați.
Pentru detalii suplimentare despre programul Pharmec dedicat drogheriilor, vă invităm să contactați reprezentantul Pharmec din zona dumneavoastră!